Často kladené otázky

Jak zaplatit měsíční splátku?

Máte několik možností:
1) Finance můžete zaslat na náš bankovní účet u České spořitelny: 3240521319/0800
Variabilní symbol: Vaše rodné číslo
Zpráva pro příjemce: číslo půjčky (šestimístný kód)
2) Finance můžete zaslat pomocí platební brány The Pay, kterou najdete po přihlášení do svého profilu. Platební pokyny se vyplní automaticky.

Splatil jsem svůj úvěr. Kdy mohu zažádat o další?

O další úvěr můžete požádat hned, jak dostanete od nás potvrzení, že je Vaše současná půjčka splacená.

Proč byla moje žádost zamítnuta? Kdy mohu znovu zažádat o úvěr?

Informaci, proč vám byla půjčka zamítnuta, nesdělujeme. O novou půjčku je však možné požádat za 7 dní po zamítnutí žádosti. V případě, že tento časový limit nedodržíte a o půjčku požádáte, bude Vám znovu žádost automaticky zamítnuta.

Na jaký bankovní účet a kdy mám převést 1 Kč?

1 Kč pošlete na ověření Vašeho bankovního účtu, abychom mohli ověřit, že jste skutečně majitelem až ve chvíli, kdy Vám potvrdíme schválení úvěru.
1 Kč zašlete na náš bankovní účet u České spořitelny: 3240521319/0800
Variabilní symbol: Vaše rodné číslo
Zpráva pro příjemce: číslo půjčky (šestimístný kód)
Převod úvěru na můj bankovní účet

Kdy mohu očekávat připsání úvěru na svůj účet?

Finance odesíláme pomocí platební brány The Pay, která odesílá finance obratem na Váš účet.

Úvěr mi byl schválen. Kdy dostanu peníze?

Finance Vám vyplatíme na účet obratem ve chvíli, kdy jste úspěšně ověřili bankovní účet a podepsali smlouvu.

Moje žádost o úvěr byla zamítnuta. Kdy mohu zažádat znovu?

Informaci, proč vám byla půjčka zamítnuta, nesdělujeme. O novou půjčku je však možné požádat za 7 dní po zamítnutí žádosti. V případě, že tento časový limit nedodržíte a o půjčku požádáte, bude Vám znovu žádost automaticky zamítnuta.

Kdo může požádat o půjčku?

Občan starší 18-ti let
Čech nebo Slovák s trvalým pobytem

Co potřebuji k uzavření půjčky?
Telefonní číslo
Vlastní bankovní účet vedený na Vaše jméno

Odeslal jsem žádost o úvěr. Kdy dostanu odpověď?

Vyhodnocení žádosti trvá pár minut, poté od nás dostanete odpověď emailem i sms zprávou.

Jak můžu splatit úvěr?

Máte dvě možnosti.
1) Finance můžete zaslat na náš bankovní účet u České spořitelny: 3240521319/0800
Variabilní symbol: Vaše rodné číslo
Zpráva pro příjemce: číslo půjčky (šestimístný kód)
2) Finance můžete zaslat pomocí platební brány The Pay, kterou najdete po přihlášení do svého profilu. Platební pokyny se vyplní automaticky.

Nejsem schopný splatit úvěr včas. Co mám dělat?

Kontaktujte naše oddělení pohledávek na telefonu 228 880 194 nebo na emailu pohledavky@zaimo.cz

Zapomněl jsem splatit úvěr. Co mám dělat?

Kontaktujte naše oddělení pohledávek na telefonu 228 880 194 nebo na emailu pohledavky@zaimo.cz

Jak odstranit soubory cookies?

Návod, jak smazat soubory cookies v Google Chrome
Návod, jak smazat soubory cookies v Internet Exploreru
Návod, jak smazat soubory cookies ve Firefoxu

Jak vymazat paměť cache (mezipaměti) a souborů cookie?

Soubory cookie, které jsou vytvářeny navštívenými webovými stránkami, a mezipaměť prohlížeče, která napomáhá rychlejšímu načítání stránek, usnadňují procházení webu.
Vymazání mezipaměti prohlížeče a souborů cookie znamená, že budou smazána nastavení webových stránek (například uživatelská jména a hesla) a některé stránky mohou být trochu pomalejší, protože bude nutné znovu načíst všechny obrázky.
Google Chrome
1. Na liště prohlížeče vyberte nabídku Chrome .
2. Vyberte Nástroje.
3. Zvolte Vymazat údaje o prohlížení.
4. V okně, které se zobrazí, vyberte Soubory cookie a jiná data webů a pluginů a Obrázky a soubory v mezipaměti.
5. V nabídce v horní části okna vyberte od počátku věků, aby byla smazána všechna data.
6. Zvolte Vymazat údaje o prohlížení.

Ostatní prohlížeče
Postupujte podle pokynů a návodu ve vašem prohlížeči:
Windows Internet Explorer
Mozilla Firefox
Apple Safari
Opera

Vyplnil jsem žádost, ale nepřišla mi žádná odpověď?

Zkontrolujte si prosím v emailu také složku SPAM. Pokud ani tam email nenajdete, tak nás můžete kontaktovat na zákaznické lince 228 883 108 nebo na e-mailu info@zaimo.cz

Jak mohu požádat o úvěr?

O úvěr můžete požádat pomocí našich webových stránek https://www.zaimo.cz/, kde si vyberete částku a dobu splatnosti. Poté budete automaticky přesměrováni na registrační formulář.

Nemám mobilní telefon. Je možné zaslat PIN na můj e-mail?

PIN je možné zaslat pouze na mobilní telefon.

Nemám ke svému bankovnímu účtu přístup přes internet, co mám dělat?

1 Kč na ověření bankovního účtu můžete zaslat převodem na pobočce Vaší banky.

Kdy a na jaký bankovní účet mám převést 1 Kč?

1 Kč pošlete na ověření Vašeho bankovního účtu, abychom mohli ověřit, že jste skutečně majitelem až ve chvíli, kdy Vám potvrdíme schválení úvěru.
1 Kč zašlete na náš bankovní účet u České spořitelny: 3240521319/0800
Variabilní symbol: Vaše rodné číslo
Zpráva pro příjemce: číslo půjčky (šestimístný kód)

Proč musím poslat 1 Kč na účet Zaimo?

1 Kč je nutné zaslat z Vašeho bankovního účtu, abychom mohli ověřit, že jste skutečně majitelem a také abychom ověřili, že jste bankovní účet zadali ve správném tvaru.
Pokud na účtu nemáte finance, lze ověřit bankovní účet pomocí aplikace Konto Connect během vyplňování žádosti. Potřebujete k tomu pouze internetové bankovnictví.

Z jakého bankovního účtu mám poslat 1 Kč?

1 Kč je nutné zaslat z Vašeho bankovního účtu, který jste uvedli v žádosti, abychom mohli ověřit, že jste skutečně majitelem. Úvěr nelze vyplatit na bankovní účet, který je vedený na jiné jméno než je uvedeno v žádosti o půjčku.

Rozesílá Zaimo rámcovou smlouvu poštou?

Poštou nic neposíláme. Vše u nás funguje online. Smlouvu jsme Vám zaslali na email a také ji naleznete ve svém profilu po přihlášení.

Nedostal jsem smlouvu o úvěr.

Zkontrolujte si prosím služku SPAM ve svém emailu. Pokud ani tam smlouvu nenaleznete, tak se můžete obrátit na naše zákaznické centrum, kde Vám smlouvu rádi znovu pošlou. Telefon 228 883 108, e-mail info@zaimo.cz.

Jak mám smlouvu o úvěru podepsat?

Smlouva se podepisuje pomocí SMS kódu na našich webových stránkách po přihlášení do uživatelského rozhraní: https://www.zaimo.cz/login

Jaké mám zvolit heslo ke svému uživatelskému účtu?

Heslo musí obsahovat: – minimálně 8 znaků – minimálně jedno velké písmeno – minimálně jedno malé písmeno – minimálně jednu číslici

Můj uživatelský účet je nedostupný. Co mám dělat?

Kontaktujte naše zákaznické centrum na telefonu 228 883 108 nebo na e-mailu info@zaimo.cz.

Jak změním svou e-mailovou adresu?

Kontaktujte naše zákaznické centrum na telefonu 228 883 108 nebo na e-mailu info@zaimo.cz.

Jak mohu najít své uživatelské jméno a heslo?

Do uživatelského účtu se můžete přihlásit zde: https://www.zaimo.cz/login
Uživatelské jméno je Váš email, který jste zadali při registraci a na který Vám chodí od nás emaily.
Heslo znáte pouze vy. Pokud jste ho zapomněli, můžete si nové nechat vygenerovat zde: https://www.zaimo.cz/login/forgot
Pokud potřebujete poradit, tak kontaktujte naše zákaznické centrum na telefonu 228 883 108 nebo na e-mailu info@zaimo.cz.

Vyhledávání

TV reklama

Sociální sítě

Druhy půjček

Kontakty