Jak se nespálit při nákupu na slevových portálech

1128414_52011710Často říkáme, že sleva není zadarmo nebo, že nejsme dost bohatí na to, abychom kupovali levné věci. Jak je to tedy s kvalitou služeb poskytovaných slevovými portály a je vůbec možné, aby si při tak velkých slevách na internetu nacházelo opravdu kvalitní zboží a služby? Připravili jsme pro Vás několik tipů jak se při nákupu na slevovýych portálech nespálit a jak poznat ty opravdu kvalitní.

1) Vybírejte jen na renomovaných serverech

V nepřeberné nabídce slevových serverů je jednoduché se nechat napálit. Z toho důvodu navštěvujte jen velké a známé servery. Ty se snaží udělat maximum proto, aby si udržely své zákazníky namísto toho, aby se snažily co nejvíce uživatelů co nejrychleji napálit a potom zmizet s jejich penězi. Zajímejte se o to, zda a jak server prověřuje kvalitu svých nabídek a dodavatelů a zda nabízí garanci kvality při nespokojenosti s jeho službami.

2) Zeptejte se na zkušenosti svých přátel

Pokud nemáze žádnou zkušenosti s podobnými nákupy, zeptejte se svých známých a dejte na jejich doporučení dle toho, kde nakupují. Velmi snadno by Vás pak mohla první zkušenost odradit od těch kvalitních, kde se objevují zajímavé akční nabídky.

3) Vyhledejte si reference a diskuze na internetu

Pokud si přes rady přátel nejste jisti výběrem poskytovatele slevy najděte si dostupné informace na internetu a projděte si diskuze pod jednotlivými nabídkami. Zákaznící zde často uvádějí své vlastní zkušenosti. Stejně tak si projděte facebookové profily jednotlivých serverů, kde můžete vidět v přímém přenosu jak server komunikuje se svými zákazníky a jak řeší jejich stížnosti. Je potřeba pamatovat na to, že v diskuzích píší hlavně ti, kteří chtějí něco reklamovat a proto není dobré se nechat odradit pár negativními komenty.

4) Zákaznická linka je samozřejmost

Pokud slevový server nemá vlastní linku zákazické podpory je zde něco špatně a nejspíš byste se měli obrátit jinam. V případě jakéhokoliv problému pak může být velký problém se zprostředkovatelem komunikovat. Klidně si zákaznickou podporu vyzkoušejte a zavolejte jim s několika dotazy, jak na jejich serveru můžete nakupovat. Podle toho velmi dobře zjistíte co Vás čeká v případě řešení reklamací.

5) Nakupujte s rozmyslem a čtětě pozorně podmínky uplatněni slev
Nenechte se nalákat jen výší slevy a před nákupem si odpovězte na otázku, zda opravdu daní zboží potřebujete. Vyhnete se tak následnému zklamáni. Stejně tak věnujte pozornost veškerým detailům o podmínkách uplatnění voucheru. Pobyty mohou mít omezení o víkendech nebo některé služby za příplatky, oblečení z materiálu na který máte alergii a večeře v restauraci ve dny nebo čas, kdy se Vám to nehodí.

6) Není vám něco jasné? Zeptejte se!

Informace u nabídky nebyly vyčerpávající? Zavolejte nebo se zeptejte v diskuzi. Vyhnete se tak opět nepříjemným zklamáním potom co otevřete balíček. Někdy dokonce na dotazy odpovídají přímo dodavatele slev.

7) Nebojte se reklamace

Pokud jste nebyli spokojeni nebojte se říci si o kompenzaci. Dokonce I v případě malých částek. Seriózní servery Vám dost často vrátí peníze ze svého a pak záležitodt řeší sami s dodavateli slev. V restauraci Vám seriózní dodavatel nabídne kompenzaci přímo na místě. V hotelu pak např. Jiný pokoj atd.

8) Voucher můžete do čtrnácti dnů vrátit

Pamatujte na to, že pro slevové portály platí stejná pravidla jako pro internetové obchody. Svůj nákup si můžete do 14 dnů bez udání důvodu rozmyslet a server Vám musí vrátit peníze.